Sunday, November 25, 2012

o.K kE k.O??

Dah 4 bulan aku keja kat PERODUA macam-macam sikap dan perangai yang aku jumpa sepanjang aku keja kat sana...ada yang perangai gila-gila yang boleh masuk dengan aku kira macam satu kepala dengan aku laa, ada juga yang perangai garang nak mampos tapi nasib baik laa tak mampos lagi kan haha...uppssss sorry  tak bermaksud pun sebenarnya..semua staff kat situ ok laa semua boleh dikatakan baik jugak la.

Tapi ada juga laa yang perangai tak berapa nak ok nih..hmm biasa laa manusia kan siapa boleh sangka. yang kita sangka baik itulah yang sebenarnya K.O sikit. Nak tawu kenapa? ada laa sorang sales advisor ni cakap ada sales advisor lain suka amik customer dia laa dengki dengan dia laa macam-macam laa dia cakap. tapi selepas apa yang jadi kat aku baru aku tawu perangai dia yang sebenarnya.. bukan orang lain yang dengki kat dia tapi dia sendiri yang dok dengki dengan orang. aku dapat baju keja yang baru pn nk kecoh dok perli-perli aku lak kat pejabat errgghh naik menyampah betol lepastu dok jeling-jeling aku lak. Apa dia ingat dia sorang ja boleh jeling aku pon boleh laa kalau aku nak buat. aku cuma tak nak gadoh ja kat pejabat malas nak amik bab. 

Aku yang keja sebagai penolong akaun pun dia nak dengki jugak... Ishh tak faham laa aku dengan orang yang perangai macam nih pelik betol. Aku tak pernah pun nak cari pasal dengan orang tapi si sales advisor ni memang pelik nak cari pasal dengan aku dengki dengan aku lak. It's ok aku tak kisah tapi lepas nih kalau dia cari hal lagi dengan aku memang nak kena laa. fuhh sabar je laa aku nih.

No comments:

Post a Comment