Wednesday, May 23, 2012

CeLeBrAtE BeFdAy:)

ari ni adlh hari yg paling aku rasa best sgt2 bila dpt wat surprise befday party kwn baik aku rahimah...aku beli kek ada gmbr anime yg dia suka ben 10 hehe...dia x taw pn rncgn aku dgn kwn2 yg len. 
 Masa on the way nk g amek kek kt cmart arau mcm2 hal yg jadi dugaan sggh nk wt befday dia haha..moto yg aku dgn tini naik tiba2 mnyk abes kt tgh2 jln,mira plak moto dia tayar pancit haha mcm2 laa...
best sgt bila tgk dia nk nangis masa kami ramai2 secara mengejut dtg KFC dgn bawa kek smbil nyanyi lagu untuk dia hehe...thanks to mira,tini,fatin,anis n rewadee sbb kita sama2 dh berjaya wat apa yg kita rncg untuk rahimah a.k.a dut2 comey haha...

ok lahh rasanya smpai cni je lahh cita untuk ari nie..nanti kita citer2 lg yeee:)
happy befday to my lovely frenzz Rahimah Abdul Razak:)

No comments:

Post a Comment